Nabízíme Vám následující možnosti doručení. Klademe důraz na spolupráci s českými firmami, proto balíky zasíláme výhradně s přepravci Česká pošta, s.p. a IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. kteří jsou mimo jiné námi důkladně proveření a spolehliví.
DOPRAVNÉ ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 3000 KČ
Kurýr IN TIME
- Cena za dopravu je 119 Kč
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.
- Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne.
- Oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem a v den doručování.
- V případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
- při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- Kde se zásilka nachází můžete sledovat zde
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.
- V případě zjevného poškození obalu zásilky je nutné sepsat s Zápis o škodě ihned při převzetí zásilky
- Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, je nutné informovat zákaznický servis IN TIME na čísle +420 246 092 931 a požadovat sepsání zápisu o škodě a to nejpozději do 2 dnů od převzetí.
Česká pošta - balík do ruky
- Cena za dopravu: 119 Kč
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím Česká pošta, s.p. a jejich služby Balík do ruky.
- Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů, obvykle však do druhého dne.
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
- Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
- V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese.
- Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů.
- Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem nebo kartou.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky. - V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Osobní odběr
- Osobní odběr je možný na provozovně Hrušovany nad Jevišovkou.
- Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.
- Pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.